Bebeğim 18 aylık o kadar düzenli uyku rütinimz vardı ki ta ki 2 hafta öncesine kadar memede uyuyordu hep zaten ama şimdi tam dalıyo bırakmamla gözünü açıyo bidaha bana mısın demiyo ve uyumuyor lütfen çözüm bulmam lazım nasıl uyutuyorsunuz öglen uykusunu bütün işler kalıyo stres oluyorum o uyumayınca daha huysuz oluyo bu sefer de 5 6 gibi uykusu iyice bastırıyor ama biz gece uykusuna zaten 9 da geçiyoruz oda aksıyo kafayı yicem kendi kendine nasıl uyuyacak bu çocuk uyutmazsam sabaha kadar da durur yani illa destekle yatacak 😭 siz neler yapıyorsunuz