Sahrabalam ben sleepy kullandıgımda cok az da olsa fark vardı 4 ve 4+ arasında, 4+ yı 1 ay kullanıp prima aktıf bebek 4 e gecmıstım markadan markaya degısıyor primada da son kalan yarım paketı lastıklerı sokerek kullandım tasma falan olmamıstı molfıxte nasıl olır bılemıyrm birkaç bezde deneyın ıstersenız ona gore devam edersınız, saglıkla büyüsün bebiş🤗🌺🙏🏻