1yaş 3 günlük gece beslenmesini kesmek istiyorum artık yani bazen alışkanlık oldugu için uyanıyor mamayı 120 CC yapıyorum 10 CC içiyor uyuyor bazen de 90 CC içiyor yatıyor ama bi yandan da düşündürğyor çünkü akşam yemeğini öyle güzel yemiyor mesela dün akşam 4-5 kaşık patates salatası yedi 1dilim karpuz ve 3yemek kaşığı yoğurt yedi acıkıyordur belki diyorum kızlar akıl verin nasıl yol izlemeliyim?