cinemmm Kızlar merhaba kızım 1 aydır bağımsız yürüyor havalar sıcak açık ayakkabı almak istiyorum var mı önereceğiniz marka model , vicco mu İgor mu kullananlar yorum yaparsa sevinirim
umutsuzanne_34 cinemmm kaç aylık acaba bebeginiz benim oğlum 14.aylık hala tek başına ayakta duramıyor
cinemmm umutsuzanne_34 endişe etmeyin 15 aylık bnmki 14 te yürüdü ama doktor 18 aya kadar normal dedi
cinemmm Nurahsen09 vicco bende kapalı aldım çok memnun kaldım ama açık İçin İgor alıcam sanırım siz de memnunmuşsunuz ☺️
Mbebeh cinemmm tanca kids ’ten aldım. Tamamen deri ve çok rahat. Kızım hemen alıştı bir bakın isterseniz 🌺
ezogelinn cinemmm ilk adim dahil bütün ayakkabılarını perlina aldım sandaletide çok rahat severek giyiyor
emsare Mağazada deneyin her çocuk her Ayakkabı ile rahat yürüyemiyor. Benim çocuğun skechers ile sürekli düşüyordu deneyerek Nike aldım anında koşmaya başladı
cinemmm emsare haklısınız bir de beden sıkıntısı oluyor her ayakkabının kalıbı bir değil gidicez mecbur mağazaya:)