Ftmvrs13 Kızlar kızım 16 aylık nasipse bayramdan sonra bi kaç gün denize falan gidicez haliyle bezli mayo bezi var zaten ama üstüne tekrar mayo mu giydiriyorsunuz denize sokarken yoksa bez yeterli mi ilk defa gidicez hiç bişey bilmeyen ben cahilim 😒
Pembebeyzmavi Ftmvrs13 ben mutlaka üstüne mayo giydiriyorum hem alışsın hemde niye çıplak dursun. Ama bütün mayo bezler çişi sızdırıyor söyliyim ben sıkıldım artık denize giderken giydirmiyorum. Havuza giricek olsak giydiriyorum başımıza hiç gelmedi ama kakayo tutuyor en azından ne olur ne olmaz. Yüzerken yada ayakta kaka yapıcağını sanmıyorum ama giydiriyorum yinede. Denize giderken bıraktım artık giydirmeyi direkt mayo giydiriyorum
VERA19 Ftmvrs13 Neden rezil olasınız☺️ Forum bilmediklerimizi öğrenmek,bildiklerimizi paylaşmak için var zaten iyi ki post açtınız💜