Funday35 benim kızımda sürekli emmek istiyodu. Sütümde yoktu uğraşıp duruyorduk. Gazı olduğu için sürekli emmek istiyormuş. Karnından ses gelip duruyordu doktor baktı gazı var dedi. Nasıl masaj yapacağımı gösterdi. Doktor azıcık karnını ovalayınca rahatladı bebeğim. Sadece geğiremiyor diye korkmayın. Ama mümkün olduğunca karnını bağırsaklarını ovalayın masaj yapın gazını öyle çıkarınca hem o hem siz rahat edeceksiniz. Biz öyle rahatladık.