2 buçuk aylık bebeğimi dünden beri emzirmeye uyandırıyorum emiyor hemen heri uyumak istiyor. Dün akşam çok ağlaya ağlaya 8 de uyudu bu saate kadar toplam 3 saat falan uyanık kalmıştır. Normal mi acaba normalde çok uyuyan bebek olmayınca tuhafıma gidiyor şuan