Bebeğim 2 ay 10 günlük. Ben sütümün miktarını görmek ve sütümü arttırmak için sağım yapacağım ama sağdığım sütü veremiyorum. Biberon tutmuyor, kaşıkla kadehle de döküyor ya da ağzında dışarıya dökülüyor yarısı ziyan oluyor sütün ben mi beceremiyorum anlamadım. Alıp buzluğa kaldırsam ilerde biraz büyüdüğünde versem en azında öğrenir kaşıkla yemeği. Benimle aynı durumu yaşayan var mı