Esralparslan1 Kızlar merhaba 2 ay 20 10 gün oldu doğum yapalı 75 ile girdim doğuma şuan 60 kiloyum ama göbeğim hiç inmiyor dünde regl oldum iner sandım ama inmiyor ne yapmam gerekiyor tecrübeli anneler yorum bekliyorum 😢
umutsuzanne_34 Esralparslan1 korse takmalısın geç değil daha doğum sonrası köşelerden alıp kullan ve fazla ağır kaldırma sarkma yapıyor daha çok sonra
Deletedmom737383 Esralparslan1 Bende 2 ay önce sezaryen doğum yaptım 88 kilo dan 62 e düştüm ama göbek malesef duruyor karın sporu gerek başka geçeceğini sanmıyorum
Esralparslan1 Deletedmom737383 yaaa 🥹 kardeşim Sezeryan doğum yaptı 15 gün sonra dümdüz oldu şu dilan Polat rasping var askında onu da düşünmüyor değilim 🥹
Deletedmom737383 Esralparslan1 Bulunduğum yerde keşke dilan Polat’ın şubesi olsa gerçekten faydası var buraya en yakın Tokat’ta var şube orası da 4 saat fırsatınız varsa gidin gerçekten işe yarıyo😊
Esralparslan1 Deletedmom737383 gerçekten mi 🙏🙏😂 çevremde herkes yaptırsan bile tekrardan çıkıyor diyorlar çevrenizde yaptıran var mı acaba 🥹🥹 2 ay daha bekleyeyim diyorum olmazsa kışa doğru gideyim çünkü benim 8 kilo fazlam hala var belki diyorum göbeğim ondan şiş 2 aya kadar da 8 kilom giderse boşuna gitmeyeyim dilan Polat’a çatlak için giderim diyorum ✋😔😍
Deletedmom737383 Esralparslan1 Çatlak için Seda Altın’ım çatlak kremi var şiddetleeee tavsiye ederim benim ikiz bebek olduğu için karnımın her yeri bacaklarıma kadar çatlaktı şuan yok denecek kadar azaldı sabah akşam sürüyorum muhteşem krem. Zayıflamak içinde bir çok arkadaşım gidiyor göbek gidiyor ama bir zamandan sonra tekrar çıkıyor karın egzersizi yaparsanız evde düzenli kaybolur ben başlayamıyorum malum iki bebek olunca fırsat bulunca bi kenarda sızıyorum uykuya🫠
Esralparslan1 Deletedmom737383 ay maşallah rabbim yar ve yardımcınız olsun Allah analı babalı büyütsün inş yaaaa ne güzel alayım bende nereden alabilirim çok sağolun ❤️❤️
Deletedmom737383 Esralparslan1 Allah razı olsun sizin de bebişinizi rabbim size bağışlasın🌺❤️ trendyol’dan alabilirsin canım benim instagramda da sayfasına bak istersen kullananlar fotoğraflarını atıyo paylaşıyor farkı görebilirsin çok işe yarıyor. Aciliyetin yoksa biraz bekle ama ben 2 gün önce 90 tl yakaladım indirimden şuan 160 olmuş😵💫
Esralparslan1 Deletedmom737383 ya evet baktım çatlak önleyici diyor Ozaman bekleyeyim favorilerde düşünce alayım bu arada İnstagram hesabım esrazeynelll takipleşelim gerçekten işe yarıyor mu birde sabah akşam mı kokusu çok güzel diyorlar ❤️
Deletedmom737383 Esralparslan1 Evet canım sabah akşam kullanılıyor kokusu müthiş 😍 body kremini de almayı düşünüyorum ama öncelik çatlak ve selülit 😵💫🥰 hemen ekliyorum 🥰
Deletedmom737383 Didem21 Evet kimi yer kırmızı kimi yer mordu doğumdan hemen sonra başladım 1 buçuk ay da fayda gördüm ama benim hamilelikte hiç olmamıştı doğum yaptığım gibi ortaya çıktı sanırım o yüzden hemen fayda gördüm. Ama kullanıpta fayda görmeyen görmedim hiç😊