Kızlar benim bebeğim de öyle 10 aylık gecen götürdüm doktora bana dedi üniversiteye götür yapsınlar dedi nasıl olcak yani riskli değil demi bende çok korkuyorum doğrusu bide nerde operasyonu yaptınız yani hastane özel mi yoksa devlete yapılıyor mu pek bi bilgim yok da