5 aylık kızım için ek gıda tadımlarına başladım doktorumuzun önerisi ile.Kabak havuç tatlı patates 3 gün kuralı ile denettirdim fakat ağzına az da olsa besin girdiğinde bağırmaya başlıyor.Hatta yemek vermeyi bırakınca bile bir süre bağırmaya devam ediyor.Ek gıda için erken olabilir mi ara vermeyi düşünüyorum.Zorlamak istemiyorum.😩