Merhaba arkadaşlar,
Öğretmenim ve kısmetse Eylül’de çalışmaya başlayacağım. Osmangazi’de oturuyorum. Şimdiden önerilen bakıcılarla görüşmeye başladık ve bakıcılara verilen aylık ücret konusunda araştırma yapmak istedim. Bursa’da yaşayıp bakıcısı olan annelerimiz cevap verebilirlerse çok çok sevineceğim. Şimdiden çok teşekkür ederim herkese 🙏🤗