Canlar. Kızım 2 buçuk yaşında göz kanalı tıkanıklığı vardı doğuştan geçmedi. Bu zamana kadar doktorlar damla masaj vs demişlerdi. Dün bir doktora daha gittik. Artık yaşı geçmiş bile ameliyat şart dedi. Yarın ameliyat olucak. Ama narkoz sıkıntı ondan korkuyorum. Bu süreci yaşayan oldu mu nasıl geçti. Birde dua edin olur mu. Kan alırlarken Bile içim kötü oluyor. Nasıl dayanıcam yarın bilmiyorum