Benim bebem iki buçuk yaşından sonra konuşmaya başladı bazen gecikebiliyor yani yaklaşık bir kaç aydır konuşuyor derdini anlatıyor geç konuşmaya başladı ama çok hızlı ilerledi maşallah şimdi derdini anlatıyor çok şükür Allah’a ama çiş eğitimine konuşmadan başladım çünkü konuşmada anlıyor ve beden diliyle anlatıyor cisi gelince pipisini tutup geliyordu anne anne diyordu sadece kakası gelince de poposunu tutup geliyordu yine sadece anne anne diyordu o şekilde alıştı ama sünnet siraniz geldi sünnet olduk ve yine merhaba bez 😡😔🤦şimdide korkuyor konuşmasına rağmen söylemiyor bez takmıyorum rahatsız olup söylesin diye ama yok iki hafta oldu söylemedi şimdide ishal olmuş mecbur yine bez bakalım Allah sonumu hayretsin sünnetten sonra korktu bayağı inşallah atlatır 🤲🤲