Merhaba canım anneler..
Bebeğim 3,5 aylık ve yaklaşık bir haftadır uyuturken çok zorlanıyorum. 15-30 dakikalık uykuları var ve yetersiz geldiğini düşünüyorum, uykuya devam ettiremiyorum ve bu yüzden kısa bir süre sonra tekrar uyku eziyetine başlıyor. Aşırı ve öfkeli ağlaması var. Kolik bi bebekti ve 3. ayına girer girmez atlatmıştık o süreci. Şimdi bu ağlamaları kaldıramayacak kadar yorgunum var mı bunu yaşayan, çözümü olan?