Sinemisssss Ateş ,topallayarak yürüyor bugunden beri de yemiyor ne kadar sürer bu durum bir fikri olan var mı ?
Deletedmom_101 Sinemisssss o aşı ağır bi aşı ateş yapar en fazla 3 gün topallamada acıyordur ondan öyledir bence
Doga-s-mom Sinemisssss dünde 2.dozu oldu kızım. İlk gün ateş, huyszluk,topallayarak yürüme. Dünden beri iştah az. İlk dozda da aynısı oldu. 2gnden snra keyfi yerine gelmişti
MiniKaya Sinemisssss bizde ateş olmamıştı Ama oğlumda ilk dozunda zor emekliyordu bacağı acıdığı için ikinci gün geçmişti