Eğrilik ve hipospadias ameliyatı geçiren bebek anneleri nasıl bir süreç yaşadınız, bebegim 1 aylık ve peygamber sunetli olduğunu doğumdan sonra öğrendik bunun için cerrha gittiğimizde pipisinde eğrilik olduğunu ve 1 yaştan önce ameliyat olamayacağını söyledi dr. Aynı zamanda da tekrarlayabilecegini. Çok üzgünüm ve tedirginim bebegim için yaşayan anneler varsa paylaşırsa çok sevinirim 😔