Sevgili anneler, doğum yapalı 42 gün oldu 15 gündğr yopun şekilde kanamam var saat başı uzun ped değiştirmeme rağmen taşıyor.. doktorum primolut diyebir ilaç önermişti onu kullanırken azalıyor kesiyor, ilaç bitti mesela 3 gündür yine fenayım, böyle birşey yaşayan var mı?