amaaannbeesende Kızlar bebem 9 aylık, hala renkliler ve beyazlılar karışık ve 30 derece Kısa proğramda yıkıyorum lekeler olduğu gibi duruyor . Nasıl yıkamalıyım artık ?
birtutamsac amaaannbeesende çitilemeyince çıkmıyor ya da uzuna atmanız lazım ben 40 derecede yıkıyorum 1,5 saat sürüyor leke kalmıyor
anayimbennana amaaannbeesende ben uzun programda yıkıyorum 1 saat 1.bucıl saat ama lekeler malesef bendede çıkmıyor
Alse35 amaaannbeesende bende 30 da yıkıyorum çok lekeli olanları elde beyaz sabunla yıkayıp kurutuyorum çamaşırlar birikince hepsini birlikte yıkıyorum
Elisa10 Beyaz sabun rendesiyle sıcak suda önce lekeleri çitiliyorum sonra 40 derecede yıkıyorum mis gibi oluyor
guldennnn amaaannbeesende domol leke çıkarıcı sprey var ondan lekelerin üstüne fıs fıs yapıp 15 dk bekletip makinede yıka temiz çıkıyor
Merlinlin amaaannbeesende leke çıkarıcısız kaç kıyafeti çöp oldu ben bilirim. 18 aylık bebeğim üstüne bişi döküldü nü çıkarıp leke çıkarıcısı sıkıyorum. Birkaç hün sonra yıkadığım oluyor yine de çıkıyor lekeler. Tavsiye ederim
guzellanne amaaannbeesende ben renk mendili kullanıyorum hepsini beraber yıkıyorum hiç renkler birbirine geçmiyor 40 derece bir saat yıkıyorum. Lekeler için bitkisel sprey kullanıyorum onun dışında abc deterjan yumuşatıcı kullanıyorum memnunum
ysfhcrhsn amaaannbeesende valla ben kıyafetin cinsine göre atıyorum ki ben hep beyaz alırım hem kendimizi kileri hem çocukların kıyafetlerini ama hep bilindik markalarıdır kaliteli yani azdır ama özdür çocukları kiminde kendiminkinide beyaz sabun rendesiyle ve Dalin yumusaticiyla basıyorum 60 90allah ne verdiyse saatide bir saatten uzun tutuyorum hepsi mis ilk günkü gibi 🤌🤌
Abide91 Ben önce ev sabunuyla ılık suda citiliyorum sonra makinaya atıyorum cikiyo hiç bir şey kalmiyor
Melekanne91 amaaannbeesende 40 derece 4 durulama 800 devirde fakir markasinin sabun tozuyla yikiyorum suanlik memnunum canim 8 aylk oglumda ek gida malum.cikiyor cikmama olmadi.