Tonrikanne ben instagramdan bir sayfadan tek kat müslin uyku tulumu aldım 15 20 gün önce. Bebeğimin ayını ve boyunu sordular söyledim özel dikim oluyor ya zaten. Ama 2 sene boyunca rahat kullanabilsim o tulumu diye tulumu baya büyük üretip gönderiyorlar zaten içine de not yazmışlar ‘tulum size göre fazla büyük olabilir ama 2 sene boyunca rahat kullanılabilir, ilk 5 yıkamada çekmeye devam edecektir’ falan diye. Benim oğlum üstüne büyük olduğu için yani ben öyle tahmin ediyorum hiç sevmedi o tulumu, giydirdiğim an kıyamet kopuyor nasıl çıkarıp pijamalarını giydirecegimi şaşırıyorum. Şimdi tekrar tekrar yıkayıp iyice çektikten sonra yine denemeyi düşünüyorum. Bunu da göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim. Tabi bu tarz tulumlardan fazlasıyla memnun olan annelerde var.