Aydagul35 _mommm ben direk lazer epilasyon aldım Braun. Çok rahat ettim yaa kuaför gitme derdi yok saatlerde beklemede yok. Özel bölge iki defa yaptım hemen etkisi gördüm. Düzenli yapsam kurtulacağım demek ki👍