seydaac bende korkuyorum sütüm kesilecek diye. En son eşim üzerinden patladım bi. Eşim pompa almış sağmaya çalıştı az süt geldi bi tatlı kaşığı kadar. Öncesinde zaten 1 Satten fazla emdi kızım. Bende sürekli sorgularsanız kesilir sütüm ama dedim sinirle. Geçtim odama ağladım biraz. Sonra kimse mama demedi ama emzik konusunda ısrar hala var