Kızlar bebeğim 17 aylık olmak üzere . 20 aylık gibi ise döneceğim ve o dönem artık memeyi keseceğim . Sonrasında nasıl devam etmeli miyim ? Mama kullanmak şart mi 2 yaşına kadar ?İnek sütü tercih etmiyorum . Siz kaç aylıkken kestiniz memeden nasıl ilerlemeliyim?