Kattyperryy Trendyolman, Lcwaikiki,DeFacto.
Ben yaz sezonu gelmeden kocama aldım toplu üst gömlek, viskon,keten falan tişörtler.. hepdi toplam 200-300 liraya mal olmuştu. 10 dan fazla gömlek.. Tişörtler..
Şimdi bir tane aldığımız gömlek 150 olmuş.
Pantolonları kotları falan da lcwaikikiden aldım kuponlarla.
Aynı şekil kışlık kazak mont filan da aldım uygunken şimdi.