alptoyyy bizde sütten kesme olmadı zaten süt sevmiyordu bıraktım hiç oralı olmadı . Bir defa öğlen uykusunda uyandı bezzi kuruydu gidip lazımliga oturttm çiş yapalım diye şaşırdı yapmak istemedi😁 bende zorlamadim. İzlediği çizgi filmden örnek verdim ciş ve kaka için tuvaler gidiyorlar bez takmıyorlar biz de beze yapmayalım gibisinden söyledim, yanlış mı söyledim bilemiyorum. Ama şimdi erken gibi tabi takipteyim🤔