Hapyy1313 bizim de öyleydi hatta pul pul dökülüyordu doktorlar alerjik dedi, kendi doktorumuz atopik dedi ona göre şampuan kullan düzelir dedi, mustela avokado kullanıyordum atopik olanına geçtim, ciddi anlamda azaldı, şimdi de atopik vücut balmını alacağım diğerini bitirmeye çalışıyorum, isterseniz önce doktorunuza görünün, yanlış yönlendirme yapmayayım, bizim tecrübemiz böyle