İşin uzmanı değilim ama anlattimlariniza göre bir sıkıntı yok gibi insAllah unutması normal hatta bu bebeler öyle üç kağıtçı ki örneğin kendi oğlum canı istemezse asla yaptiramazsin, ne alkış ne bay bay nede herhangi başka birşey canı istemediği sürece kendimizi de yirtsak yapmaz ama canı isterse hepsini bir yapar sizi bebeginizde unutmuş olabilir belkide canı istemiyordur ☺️ diğerlerinde bir sıkıntı yoksa hemen endişelenmeyin bence ya da içiniz rahat etsin istiyorsaniz bir uzman görüşü alin.