Cbt11 Merhaba güzel anneler ☺️ Bebeğim 2 aylık ve ek gıdaya başladığı zaman şuan olan çoğu meyve olmayacak acaba onları nasıl kışa hazırlıyorsunuz ☺️
Kuzeybabyy Cbt11 mevsiminde olan meyveleri yedirirsiniz yaz kış meyveler var. En sağlıklısı taze yemek zaten diğer mevsim yine gelicek o zaman yiyemediklerini yer ☺️