Kizlar oglum 50 gunluk.kafasinda kaşında burnunda kulağında bile konak olmuş.biraz elledigim zaman koku yapıyor pis bir koku.bu konakla mümkünmü sizce? Hergun banyo yaptırıyorum.sampuanimiz unibaby di degistirdim köpük şampuan aldim.saclari icin yağ sürüp bekletip taradım yıkadım yine bir ise yaramıyor.yardim lutfen