Tuvalete alıştırdığım 4ay oldu . Şimdiye kadar hep söylerdi yada kendisi yaptı tuvalete
Ama son 2 haftadır sürekli altına yapıyor çişini sonra da saklanıyor. Ben hatırlatıyorum yada kendim götürüp yaptırıyorum ama ben götürmezsem kendisi hiç gitmiyor. Gece de gündüz de yapmıyor du. O kadar konuşuyorum uğraşıyorum ama yok. Sürekli cisli pantolonları. Çok sık yapıyor hemde sürekli cisi var . Kakasını 1 kere kaçırdı genelde tuvalete yapıyor. Bütün emeklerim boşa gitmiş gibi hissediyorum😭 ne yapmam lazım yardım edin😞