Heymoms_ çok açıkmadan emzir canım çok acıkınca direk biberon istetebiliyorlar memeden az geldiği için mama değişiyor bebekten bebeğe kimi ondan kimi bundan memnun ben 2 ay sma kullandım sonra bitmişti marketteaptamil aldım o günden beri aptamil kullanıyorum 2 mamada da bi sıkıntı yoktu 14,5 aylık şuan hala aptamil devam