Psikologanne00 Yüzü kolları sırtı böyle hep 😔 bir tek bacaklarında yok. Dün ilk defa semizotu yemeği yedi ondan olabilir mi? Nasıl geçer? 11 aylık.
fadjobe87 Psikologanne00 semizotu alerjik bir sebze. O yüzden alerji de olabilir. Bı sure vermeyin. Emin olmak için Tekrar deneyebilirsiniz. Olmazsa alerji doktoruna gidin
Psikologanne00 Omom bilmiyorum Kİ isilik böyle her yerinde mi oluyor? Akşam bişey yoktu sabah kalkınca böyleydi
Omom Psikologanne00 bence isilik. Gece terlemiştir ondan olmuştur. Duş aldırın sabah akşam geçene kadar. Doğal Gül suyu sürün
Psikologanne00 Doktora gittik hem alerji hem isilik olmuş dedi alerset damla yazdı 🙏🏼 İnşallah geçecek🥹