Asiminannesi Oğlum 2 yaşında evet sendrom yaşıyoruz belki ama evimizde sakin olan çocuğum mutlu geceleri uyuma süresi gayet iyiydi kaynanama geldiğim gibi asi laf anlamaz herkese bağıran gece ağlayarak kalkan bir bebek oldu evini mi ariyor
birmelekannesiiiiii Asiminannesi büyük ihtimalle evini yatağını arıyordur eve geçtiğin an düzelir çocuklar da biliyor artık herşeyi kuzum anlıyor