ikiprensannesii2 Oğlum bugün 3 aylık oldu. Hemşire bugün için aşı takvimine tarih atmış ama bildiğime ve araştırdığıma göre 3.ay aşısı yok (devlet aşısı) bu ay aşı var mı kızlar? Rota için kendi özel doktorumuza götüreceğim
Barlas_mom ikiprensannesii2 Benim bildiğim yok canım 3 ay 14 günlük oğlum hafta şehir dışındayım 4.ayda götüreceğim o zaman var aşıları
SetenayCo ikiprensannesii2 Bu ay isteğe bağlı rota var sevgili anne. 2.ay aşıla4ının tamamı yapıldı mı? Bir de aşı değil de kontrol için de tarih atmış olabilir. Bir kere biz de aşı diye götürdük.
Meryemyusuf ikiprensannesii2 sadece kontrol var canım asi yok benim kızım da 3 ay 1 günlük bugün kontrole götürdüm
sedaozan ikiprensannesii2 aşı değilde canım 3. Ayda boy kilo kontrolü için çağırıyor sağlık ocağı onun tarihini yazmıştır
ikiprensannesii2 Barlas_mom Evet bende öyle biliyorum ama tarih atmış ya kafam karıştı biraz Rozza teşekkür ederim🌼
ikiprensannesii2 SetenayCo Evet yaptırdık, muhtemelen onun için çağırmıştır. Şansıma izine çıkmış iletişime de geçemedim telaş ettim biraz. Teşekkür ederim 🌼 Meryemyusuf sedaozan teşekkür ederim 🌼