Rumuz_13 ben hep sağ sol yatırdım doğru olan bu diye biliyorum çünkü bebeklerin kafaların arka kısımda de bıngıldak var ve iki aya kapanıyor, sırt üstü yatırirsan bıngıldak bildiğin düz kapanıyor ve kafa hiç hoş durmuyor erkek bebekler için daha belirgin olur saç kestirdikten sonra kafa arkadan düz duruyor. Doğru olanda Yuvarlak şeklinde olması. Eskiden öyle hep sırt üstü yatırılıyorms. hemşire bana sürekli yan yatır dedi kusuyordu ve bu tür durumlar çok oluyor, kusmuk veya süt ciğerlere kaçabilir Allah korusun.