sincaptanhallice Merhaba oğlumun elinde yaklaşık 2 Haftadır bu var ve geçmiyor. Açıkçası hastaneye götürmek aklıma ilk gelen şey olsun istemiyorum. Hastaneler o kadar kalabalık ki mikrop kapabiliyor. Fikri olan yardımcı olursa sevinirim ona göre doktora basvuralim.
2maviboncuk sincaptanhallice Nasır gibi duruyor sanki yada eline kıymık gibi bişey mi battı acaba ne kadarlık bebeğiniz
Duyulurum sincaptanhallice bana asıl enfeksiyon bu gibi geldi. Sanki yara olmuş minnacik sonra da enfeksiyon kapmış gibi duruyor. İlk bakışta siğil sandım ama renginden dolayı onu eledim.
2maviboncuk sincaptanhallice Bizde soba vardı kışın oğlum elini yaktı aynı böle olmuştu zamanla kabuk bağlayarak geçti bilemedim ama ciddi bişey gibidir durmuyor inşallah öyledir geçmiş olsun
Sblatc sincaptanhallice içinde nokta nokta bi şeyler gözüküyosa siğildir. İçi nasıl iltihaplı gibi mi sert mi