Melooo 2 yaşında kızım. aslında çok iyi birşey beklemiyorum çünkü diğer otellerin yarı fiyatına. hiç gidememektense buraya gidelim diyerek karar verdik. arkadaşım bizden önce yer ayırtmıştı bir de iki aile olunca eğlenceli geçer diyoruz onunda kızımla yaşıt kızı var. insallah iyi geçer tek duam bu suan 🥲
teşekkür ederim size de, hazırlıklı gideyim atıştırmalık olarak en azından