Merhaba, bebeğim ilk doğduğunda bembeyazdı sonra sarılık oldu, şu an 50 günlük. Elleri ve özellikle ayakları bembeyaz ama yüzü aşırı koyu tenli. Bunu dile getirmeyen kimse kalmadı ve aşırı derecede canım sıkkın bu konuda😔 sarılık olup bu durumu yaşayan var mı?