Berraksu ben makine ağzına kadar dolu olsa bile yarım yükte yıkıyorum gayet temiz çıkıyor. Bir gün tablet deterjanın üstünü okuyordum can sıkıntısından orada gördüm. Düşük ayarda bile temizler ve bu şekilde tasarruf sağlar anlamında bir şey yazıyordu. Hepsi bir arada bilmem ne özellikli deterjanlara boşuna o paraları vermiyormuşuz meğer 😅