Bircicekannesiii
Cözumum yok ama dayanamadım, yazacağım, o ne güzel sorun oyle yaa, keşke, keşkeeee benimde sütüm olsaydı, tazyikli olsaydı böyle aksaydi, ama bebeğim sadece 9 ay emebildi, oda yetmedi mamayla birlikte, böyle postları okuyunca çok özeniyorum,… İnşallah sütunuz hep bol bol olur, bu çok güzel birşey, kıymetini bilin, belkide süt anneliği yapabilirsiniz… Birde şey duymuştum, ılık duş aldıktan sonra sağim çok daha rahat oluyormuş, bir dene istersen….