Kızım sallanarak uyuyor 15 aylık oldu Şu iki gündür ezmiyorum yatağına bırakıyorum yanına gelip uzanıyorum sadece koşuyor Arada yatıyor yine kalkıyor , en sonunda yorulunca da ağlamaya başlıyor kucağıma alıp sakinleşsin diyorum beni itiyo dün gece 35 dk yatakta oyalandı en sonuna ağladı ayağıma koydum salla dur yaptım 3 dk da uyudu bugün desen yine aynı sadece ayağıma gelmesi bile uyumasına yetti 🤷🏻♀️ Belki de çok yoruldu diye uyudu of nerede yanlıs yapıyorum bilenler bir yazsın ne yapmam lazım 😔