Merhabalar
Sabah oldu uyandık saat 9 gibi her insan acıkır kahvaltı etmek ister dimi ? Benim oğlum sofraya bile gelmiyor. Ağzına lokma sürmedi. Ya bir insan hiç mi acıkmaz ?? Tabak hazırlıyorum koyuyorum önüne hadi ye oğlum diye yok yok yok yemiyor. 24 saatte yediği tek şey bir ya da iki kase çorba oluyor aç yaşıyor resmen. Ve hareketli bir çocuk bide. Doktora götürdüm sağlıksal bişi yok dedi testler yaptırdım bişi yok. Vitaminler kullandım olmadı. 18 aylıktan sınra bu hale geldi. Allah için ben bir çözüm yolu bulamıyorum. Bunları yaşayan var mı ?