NilBensu Merhaba kardeşim yeni ise başladı. Hastanede sigortasından yararlanması için internette 30 gün prim ödenmesi gerekmektedir yazıyor. Bu doğru mu? Birde 30 is günü mu yoksa hafta sonları da bu 30 günün içinde mi sayılıyor ?
NilBensu Emel38 teşekkürler geri dönüş için peki hafta sonları da 30 günden sayılıyor değil mi? yani 30 İs Günü değil 30 gün yeterli