Kızlar oğlum 1 yaşında dünden beri yüksek ateşi var. 39 dan aşağı düşmüyor . O da gözlerini dahi açamıyor çok halsiz. Acile götürdük dün akşam fitil verdiler ve antibiyotik yazdılar ateş düşürücü falan . Kullanıyorum. Evde zaten ateş düşürücü vardı dün dönüşümlü hep verdim pedifen ve calpol . Sürekli ılık duşa soktum hala devam ediyorum sokmaya . Üzerine bişey giydirmiyorum fakat 39 dan düşmüyor . Dün gece 40 ı bile gördük çok korktum . Başka ne yapabilirim düşmesi için acaba ? Fikri olan varmı onu da deneyeyim ?