Asena99 aslında içeriğine sıkıntılı deseler de ilk doğduğu zamanlar biraz bepanthol kullandık ama artık kullanmıyorum her gün yıkıyorum ıslak mendili ılık suyla yıkayıp altını siliyorum asla ıslak mendili yıkamadan kullanmıyorum pişik olmadı şükür bir de bez değiştirirken üzerini müslin bir bezle örtüp altını açık bırakıyorum havalansın diye