Melek_20
Canım 34 günlüğüz geçen haftadan beri pişiğimiz var halbuki her altını açışımda ıslak mendille silerim sonra ılık suyla silip kurularım sudocremi sürerim ama yinede pişik oldu bebeğim cumartesi doktorumuza götürdüm trosyd+hamazınc+madescar yazdı bunları karıştır sür ek olarakta recream diye krem yazdı dönüşümlü sürüyorum iyi geldi birde her altını açtığında 15 dk açık bırak hava alsın böylece oğlum rahatladı ☺️