İlk doğduğunda hastanede yaptılar, testten geçmesine rağmen tiroid ilacı kullanıyorum diye üniversite hastanesine ayrıntılı test için götürmemi söylediler bebeğimi ama çocuk doktorumuz buna hiç gerek olmadığını söyledi ve bende gitmedim. Şimdi 8 aylık çok da güzel duyuyor. Doktorunuza danışın muhakkak ama bence gerek yok 💐