Bebeğim 7 aylık doğdu 35 gün kuvezde kaldı. Bu sureçte 3saatte bir sağıp hep götürüyorum. Azaldığını görmedim hatta artıda zamanla. Şimdi 18 gündür bebeğim çıktı. İlk zamanlarda stokladığım sütleri verdim. Ara ara emziriyorumda ama almıyor silikon uçla emiyor tam doyurmuyor. Stok var rahatlığı ile sağmadım da sütü azalma oldu. Şimdi tekrar sağıyorum yeter ki alsın. Düzenli sağına artıyor tabi. Bebek kadar kuvvetli çekim değil ama hiç almaması dansa iyidir. Azalma olduğunda da humana nın emziren anne çayına başladım sağımda yapınca çok şükür arttığını gördüm. Sağım sabır işi bence bebeğiniz anne sütü alsın diyorsanız sabırla ve düzenli olarak sağmanız gerek. Bol sütlü günler dilerim 🤗