ezgiiturkk Selam kızlar doğum yapalı 3 ay oldu. İlk adeti oldum ama çok kanamam var. Normal mi bu durum siz neler yaşadınız ? Birde normalde adetim 7 gün sürüyordu hormonlar falan değişiyor ya yine mi 7 gün adet görücem değişiklik gösterecek mi günlerim?
glsh3580 ezgiiturkk Ben sezeryandan 5 ay sonra olmuştu çok oldum bnde sonrası duzensizlesebiliyor normal
Kahveseveranne ezgiiturkk ilk birkaç ay düzensiz yoğun oluyor sonra zamanla normal döngüsüne geri dönüyor
ezgiiturkk Semanurozgan adet olmam vücudumun hemen toparlandığını gösteriyor bu iyi bişey. Ama keşke daha geç olsaydım millet 2 sene adet olmuyor 😂 adet görmemek lüksmüş vallahi birde benim günlerim ağır geçiyor çok ağrılı oluyor başa geri döndüm resmen
ezgiiturkk glsh3580 düzensizliği duymuştum bende ama doğumdan sonraki kanama gibi çok fazla geliyor benim gibi olan var mı diye buraya sorayım dedim
Leyla13 ezgiiturkk ilk gelen aynen o şekilde oluyor yoğun oluyor baya bende ilk şaşırmıştım yine aynı uzunlukta sürüyor normale dönüyor 2. Gelişinde gayet