Zehra2204- Uyurken çok derin nefes alıyordu dr götürdüm kalbini dinledi kalbinde hafif üfürüm gözüküyor ama bişey cikcagni sanmam dedi çocuk kardiyolojisine goturmemizi söyledi bu durumu yaşayan varmı
B_KUCUKAVCU Zehra2204- bizdede vardı kardoyolojiye götürdük doğduğunda kapanması gereken delik tam kapanmamış zamanla.kapaniyor genelde bebeklerde riskli bir durum yok dedi 1 yıl sonra tekrar kontrole gelin dedi
Tatlihayat Zehra2204- bizdede doğduğunda çıkmıştı. Kızım 2,5 yaşında. Geçen kontrole gittiğimizde hala var olduğunu hafif olduğunu söyledi. Bizde çocuk kardiyolojisine gittik. Ultrasonla baktı masum üfürüm bundan bir zarar gelmez dedi çok şükür.
tektanem Zehra2204- bizede ilk doğduğundada üfürüm olablir dedi ama başkandoktor yok dedi ama yine gidince sormayı düşünüyorum
1prenses_annesii Zehra2204- bizim doktor 2 ay kontrolünde aynı şeyi söyledi ama 4. Ayda bi daha bakalim hala varsa kardiyoloji doktoru bi bakar dedi 4. Ayi bekliyoruz biz de şu an
Zlm Zehra2204- benim kızımın vardı 3 tane deliği detaylıca ikisini görmüştü doktor doğumdan sonra mutlaka gösterin demisti digeride doğumda olmuş 8 aylık olunca kapandı o zamana kadar düzenli kontrollere gitmiştik takip ediyorlardı bakıyorlar ultrason gibi bir cihazda
DurununAnnesiiii Zehra2204- benim kızımdada 2. Ayında doktor farketti ses var demişti çocuk kardiyolojiye götürdüm. Hafif var ama sıkıntı yaratacak biley deyil kontrole bile gerek yok demişti. Şuan 9 aylık olduk
Deletedmom_13 Zehra2204- doğduğunda vardı 6. Ayında kardiyolojiye muayene olması gerektiğini söylemişlerdi götürdük öyle sorun yaratacak kadar yok dediler. Büyüdükçe kapanıyormuş. 1 yaşında tekrar göstereceğiz
Asyam20 Zehra2204- benim kızımda da doğumdan beri var, 4. Aydan sonra duyamamıştı doktorlar fakat şuan 20 aylık tekrar duydu doktorumuz. Çocuk kardiyolojisine gideceğiz